Friday, May 7, 2010

vechi&nou







mi-a placut sa fac un studiu clasic de nud feminin,
sa-l transpun in mai multe materiale pentru a il descoperi si mai bine (l-am facut si in bronz si in sticla pe langa cele de ceramica),
sa sparg apoi forma de ceramica si sa o reconstitui incet, incet, ca pe o comoara de mult ascunsa si redescoperita,
sa ascund intr-o singura lucrare doua imagini- a formei initiale si a celei finale,
sa aiba farmecul celei vechi si povestea celei noi,
si in plus pretiozitatea unei piese de muzeu.



ma bucur ca dupa ceva vreme de cand le-am facut si-au gasit locul in spatiul unui iubitor de frumos
le voi posta in curand si pe celelalte doua, din seria de patru lucrari de ceramica

4 comments:

  1. Interesting work, Ileana !
    Women are beautiful "trees" on this earth, they need especially our protection and respect.
    Your creation into the nature is original.
    Regards from France and congrats.

    ReplyDelete
  2. thanks for the interest and for the kind words Poussinaute! all the best to you!

    ReplyDelete
  3. eu te-am felicitat in forum.

    Proiectul asta e inceput de ceva vreme. Imi amintesc ca mai aveai un blog, nu?

    Femeia, eterna femeie...

    Mie dor sa te citesc :X

    ReplyDelete