Thursday, February 18, 2010

broscuta



glaf din lemn, pictat cu broscuta, pentru fetita mea,:)

8 comments:

  1. I love frogs and yours is very funny.
    Congratulations !

    ReplyDelete
  2. glaf? ce e ala glaf :">

    Sunt atat de dulci animalele tale :)

    ReplyDelete
  3. thanks poussinaute- it is made for my daughter's room... i will add later the painted wordrobe:)

    Lore- blat=glaf (mai ales la geam), dar asta e un fel de treapta-bancuta intre camera Maiei si dressing. pupici

    ReplyDelete
  4. Broscuta pentru o broscuta:) Foarte dragut:)

    ReplyDelete
  5. tare au mai crescut broscutele tale- imi e dor de voi- va pup!:)

    ReplyDelete
  6. martisoare nu ati facut? A auzit ca anul trecut ai impartit bufnite :))

    ReplyDelete
  7. anu' trecut am facut, anu' asta nu:( cred ca stiu cine ne-a dat de gol....
    ps- vezi comentariu pe blogul copiilor
    pup

    ReplyDelete
  8. Au vechime mare de 8000 de ani,
    sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
    Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
    focul şi înţelepciunea,
    Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
    Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
    Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
    El aduce fericire dar şi mult noroc,
    Iarna-i simbol pentru alb,
    Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
    Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
    Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie…

    ReplyDelete